czwartek, 21 kwietnia 2016

List z Bieguna.

Witajcie,
Jack'a nie ma. Nie ma go.. i nie ma. Ta myśl krąży po moim umyśle przez ostatnie dni. Z początku skupiałam się na pracy i obowiązkach z całych sił, żeby odciągnąć myśli od strasznych wizji. Na szczęście gdy zaczęłam znów popadać w lekką depresję, przyszedł list. List z Bieguna Północnego.



Kochana Śnieżynko,
Po pierwsze - nie, nic mi nie jest i ani mi się waż się zamartwiać!! 
Po drugie. Strażnicy obiecali mi, że pomogą raz na zawsze rozprawić się z Mrokiem. Tak więc stoczymy z nim bitwę, z pewnością. Ale nie będę sam. 
I po trzecie - North proponuje, abyś dla dobra Twojego i dziecka "przeniosła się" na jakiś czas tutaj, na Biegun. Mieszkałabyś sobie spokojnie w jego domu przez czas, w którym my zniszczymy Mroka. Całe to miejsce jest chronione bardzo potężną magią samego Księżyca, więc nie ma najmniejszych szans, żeby coś Ci tam zagrażało. 
Odpisz szybciutko co o tym myślisz i nie zamartwiaj się!!
Ch.w.k., 

                                                                                              Jack 


Uśmiechnęłam się nad kartką i odpisałam krótko, że się zgadzam. Teraz zostaje mi znów czekać na odpowiedź.




- Elsa.

7 komentarzy:

  1. 2! Cudo! Nie znam słów by to opisać.

    ~Szalona Emi

    OdpowiedzUsuń
  2. A! I to ch.w.k. Skojarzylo mi sie z chodz w krzaki xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. 3! XD
      Jak zawsze świetny rozdział! Jak widać czeka nas wycieczka na biegun :)
      A teraz czas przygotowywać się do bitwy z Mrokiem!

      Usuń
  4. Wróciłaaam :)
    Czekała mnie masa rozdziałów nie tylko na tym blogu (nowe konto google) ale masz szczęście nie zawiodłaś mnie :) Bo jakby co to macham tomahawkiem.
    Uuu ELSA W CIĄŻY :)
    Czekam na szybki następny rozdział i zapraszam do mnie. CO prawda nie o Jelsie a piszę specjalnie na prośbę ale może ujdzie w tłoku :)
    Hahahaha dałam kopiuj wklej i wyskoczył mi tomahawk zamiast linku :) Ja tylko sprawdzałam pisownię. Wcale nie chcę sobie kupić kolejnego do kolekcji...
    http://biedronkaiczarnykotwjejoczach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń