wtorek, 29 marca 2016

Może wolę wcale nie widzieć..

Witajcie,
Dzisiaj Mrok odwiedził mnie w bardzo dobrym humorze.
- Mam niespodziankę. - odezwał się.
Przewróciłam tylko oczami i nie odpowiedziałam.
- Nie chcesz jej? No to nie. - uniósł ręce udając rozczarowanie.
- Mów. - powiedziałam zmęczonym głosem.
Uśmiechnął się strasznie, po czym klasnął dwa razy, a kajdanki przykuwające mnie do stołu zniknęły. Usiadłam powoli.
- Pozwól za mną. - przywołał mnie gestem, po czym wyszedł przez stalowe drzwi.
Ześliznęłam się ze stołu i podtrzymałam się go, aby nie upaść. Na drżących nogach skierowałam się powoli za czarną postacią. Wyszłam na korytarz pogrążony w grobowej ciemności.
- No tak. - dobiegł mnie głos Mroka, a później znów usłyszałam klaśnięcie i korytarz rozświetliły jasne lampy podobne do tej, która wisiała nade mną, nad stołem.
- Chodź, chodź. - ponaglił mnie.
W końcu doszliśmy do innych stalowych drzwi. Czarny Pan otworzył je zardzewiałym kluczem i zachęcił mnie do zajrzenia do środka. Była to komnata. Bardzo podobna do mojej, ale bez okien. Na ścianach rozpostarte były czarne koturny. Pod jedną stało wielkie, czarne łóżko z baldachimem, a na przeciw niego były nieduże drzwi.
- Twój własny apartament. - Mrok wyszczerzył strasznie zęby.
Bez słowa weszłam do środka.
- Pobędziesz tu troszkę więc przyzwyczajaj się powoli.
Pokręciłam głową.
- Nie zostanę długo. Jack przybędzie tu... - zaczęłam, ale Mrok zaśmiał się.
- A propo, kochanie, a propo. Chodź, coś jeszcze Ci pokażę. - pociągnął mnie z powrotem na korytarz.
Zeszliśmy po kamiennych schodach. Tu nie było już świateł, ale Mrok i tak ciągnął mnie za rękę, więc było mi zupełnie obojętne czy coś widzę. A może - pomyślałam - wolę wcale nie widzieć. Wkrótce Mrok otworzył przede mną kolejne drzwi. Z początku oślepiło mnie światło kilku tych okropnych lamp. Jednak po chwili usłyszałam jego głos.
- Elsa!!


- Elsa. 

7 komentarzy:

  1. JACK! MROK TY ZDURNILY DURNIU!,WYPUSZCZAJ ICH BO INACZEJ POSMAKUJESZ MOJEJ PIENSCI!
    JEZU ELS, JACK TRZYMAJCIE SIE I JACK BRON ELSY I DZIECKA!!!!!

    MROK TY DURNIU JESLI W NEXCIE ICH NIE WYPUSCISZ... ZAPAMUENTAJ ZE OSTRZEGALAM!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. MROK! ZABIJĘ CIĘ! UWOLNIJ ICH W TRYBIE NOW!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Któtki ale fajny ... A ty mrok jak nie uwolnisz Elsy to cie ZABIJE !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. *warcze* MROK! Odpuść se! I tak przegrasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko, Mrok! Każdy głupi wie że czarne charaktery ZAWSZE PRZEGRYWAJĄ!!!!! Przyzwyczaj się do tego!
    (mam dziwne przeczucie że Mrok ma bardziej osobiste plany co do Elsy)

    OdpowiedzUsuń
  6. A on jeszcze nie zrozumiał... Mrok... Ty niekuamaty, tępy durniu już ci coś mówiłam na ten temat. NIE WYGRASZ JESTEŚ CZYMŚ CO DA SIĘ POKONAĆ, JESTEŚ SŁABY.

    OdpowiedzUsuń