środa, 30 marca 2016

Muszę ich znaleźć!!!

Hejo,
Od paru dni nie dostałam żadnej wiadomości od Jack' a i mówiąc szczerze to zaczęłam się już trochę denerwować i wpadać w lekką panikę.
- Kristoff, ja muszę jechać ich szukać.- powiedziałam pewnego wieczoru.
- Zabraniam, wiesz co powiedział medyk masz się oszczędzać.- powiedział kładąc się do łóżka. Sama sobie poradzę, pomyślałam. Kiedy Kristoff już zasnął, cicho ubrałam się w spodnie do jazdy konnej, których nigdy nie zakładałam, bo nie jeździłam konno, a do tego jakąś zieloną marynarkę, wydłużoną z tyłu, aż do kostek, niby suknia i wysokie buty do kolana chyba też do jazdy konnej. Po cichu wyszłam z sypialni, a przed zamknięciem drzwi szepnęłam przepraszam w stronę śpiącego Kristoff' a. Zeszłam do stajni i znalazłam brązowego konia, był to jedyny koń w naszej stajni, bo widocznie strażnicy na koniach rozglądali się po okolicy. Przeczytałam tabliczkę na brami do boksu w którym stał koń z jego imieniem " Łuka" z tego co wiem to bardzo łagodny koń.
- Wio!!!- zawołałam i pociągnęłam za lejce, dobrze że na poszukiwania Elsy jechałam konno, bo inaczej nie miałabym doświadczenia z końmi. Wjechałam do lasu i galopem popędziłam ścieżką, chyba przeszukałam cały las w z dłuż i wszerz, ale nic nie znalazłam. Poczułam że zaraz usnę na wierzchowcu, więc postanowiłam zawitać do mojej przybranej rodziny, czyli trolli, bo gdybym wróciła do Arendelle to Kristoff pilnowałby mnie cały dzień i noc, a ja muszę znaleźć Elsę i Jack' a. Kiedy słońce zaczęło wschodzić dotarłam do trolli.
- Anna?!- zawołały trolle.
- Mogłabym u was odpocząć?- zapytałam schodząc z konia i przywiązałam go do jednego z drzew żeby miał trawę i dostęp do rzeczki, która była niedaleko.
- Tak, ale co się stało?- zapytały chórem, a ja opowiedziałam im całą historię, zjadłam z nimi śniadanie i usnęłam.



- Anna

4 komentarze:

  1. *brak pomysłu na komentarz* ... WOO zaczyna (a raczej zaczęło) się dziać!

    OdpowiedzUsuń
  2. ha w końcu 2! XD Zaczyna się o.0

    OdpowiedzUsuń
  3. W życiu jest czasem tak, że z zachwytu odbiera ci mowę i potrafisz wksztusić tylko WOW. XD

    OdpowiedzUsuń