wtorek, 24 maja 2016

Odpowiedzi na Wasze pytania

Witajcie,
W dzisiejszym poście odpowiem na Wasze pytania (na te skierowane do mnie i na te, na które jestem w stanie odpowiedzieć).
1. Dwa razy zapytaliście czy Anna i Kristoff planują drugie dziecko - cóż, nie mogę Wam odpowiedzieć, bo nie mam zielonego pojęcia, ale może Ania w następnym poście coś Wam powie na ten temat :).
2. Również dwukrotnie kierowaliście swoje pytania do Jack'a, a mianowicie pytania dotyczące pokonania Mroka. Sama wiem na ten temat dokładnie tyle ile Wy, więc nie mogę Wam odpowiedzieć, a Jack (tu odpowiem poniekąd na kolejne pytanie dotyczące mojego kochanego męża) niestety raczej już nigdy nic nie napisze, nie wiem do końca dlaczego. Może spytam go o to w najbliższym czasie jak i o pokonanie Mroka.
3. Na szczęście kierowaliście również pytania do mnie :). Po pierwsze spytaliście, w którym miesiącu ciąży jestem. Otóż o ciąży dowiedziałam się na początku grudnia, a więc wychodzi na to, że to mniej więcej szósty miesiąc. Po drugie spytaliście czy mam pomysł na imiona dla dzieci (albo dziecka!). Otóż nie znam płci i postanowiłam, że nie chcę jej poznać, wolę mieć niespodziankę, toteż nie wiem czy zastanawiać się nad imionami żeńskimi czy męskimi. Oczywiście mam kilka ulubionych, ale sądzę, że ostatecznie ustalimy je wspólnie z Jack'iem, a może nawet Anną. Myślę, że mamy jeszcze czas na zastanowienia ale cały czas oczywiście jestem otwarta na Wasze propozycje :).
Cóż, to chyba wszystko, mam nadzieję, że odpowiedzi w miarę Was satysfakcjonują, jakby co to mówcie :).



- Elsa.

5 komentarzy:

  1. Szkoda że Jack już nic nie napisze... 🌺⌒.⌒

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byw wolała żeby to był Leonard w skrócie Leo. To umię jest jednocześnie słodkie jako zdrobniwnie i dostojne, czyli idealne dla naszego księcie. 😝
    P. S Rodzi się za dużo dziewczynek. 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie to rodzi się więcej chłopców niż dziewczynek (potem częściej umierają i jest więcej kobiet )NIEWAZNE... !!JESTEM ZA KSIĘŻNICZKĄ!!!LUB BLIŹNIAKAMIiii !!xD

      Usuń
    2. Zapóźno jej syn nazywa się Arthur a w skrucie (jak to na niego mówi jack) Ati

      Usuń