poniedziałek, 23 czerwca 2014

Przygotownia do uroczystości

Hejo,
Dziś w całym pałacu był wielki ruch, wszyscy chcieli pomóc w przygotowaniu do jutrzejszego balu. Gdy  powiedziałam Elsie o zaręczynach, nie wiedziałam że zrobi bal, oczywiście sama wcześniej na to wpadłam, ale znałam moją siostrę i wiedziałam że nie pozwoli, a tu sama to zaproponowała. Rano jak tylko wstałam i zjadłam śniadanie ( w łóżku, służba powiedziała że to rozkaz królowej) i zaczęto mnie ubierać w suknie najpierw na bal, a później na ślub. Nagle do pokoju wpadła Elsa.
- Och, śliczna suknia.-powiedziała z dumą w oczach.
- Elso, czy wysłałaś już zaproszenia? - spytałam z nadzieją.
- Nie, nawet ich nie wypisałam !- zmartwiła się, ja jednak się uśmiechnęłam- a dlaczego pytasz, Anno?
- Chciałam zrobić Bal Maskowy z okazji moich zaręczyn, wiesz każdy musi się przebrać- Elsa zrobiła zdziwioną  minę
 -Oczywiście, ale czy ja terz muszę się przebrać?- spytała trochę smutna
- Tak! Ale dlaczego nie chcesz?- spytałam zdziwiona, tym bardziej, że Elsa zawsze w dzieciństwie lubiła się przebierać. 
- Bo ja nie mam stroju, a trzeba jeszcze tyle zrobić i nie ma czasu.
- Elsa, to mój bal,mój i Kristoff' a.
- No tak i co z tego?
- Ja i Kristoff możemy sami wypełnić zaproszenia, dopilnować dekoracji i wypieków.
- Naprawdę- nagle się uśmiechnęła, ale znowu posmutniała- ja i tak mam jeszcze trochę obowiązków królewskich.
- Spokojnie tym też się zajmę  
-Och, dziękuje siostrzyczko, co ja bym bez ciebie zrobiła?
- Utonęła w robocie - zaśmiała się, przytuliła mnie i wyszła- dobrze myślę że ta jest idealna i ta. A teraz proszę mi pomóc to ściągnąć i się ubrać, bo czeka mnie masa roboty- powiedziałam i po chwili byłam już gotowa.Najpierw zaczęliśmy wraz z Kristoff'em i Jack'iem oglądać dekoracje, później wypieki i na sam koniec aż do wieczora zajęliśmy się zaproszeniami, a teraz wybaczcie, ale muszę wysłać te zaproszenia.
 - Anka;)

4 komentarze:

  1. Kiedy Jack wrócił z BgPn?

    OdpowiedzUsuń
  2. -''Co bym bez Ciebie zrobiła?''
    -''Utonęła w papierach''' XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, czy Elsa pójdzie z Jackiem na ten bal maskowy, a tam zaraz się dowiem i dalej czytać ;)

    OdpowiedzUsuń