niedziela, 23 sierpnia 2015

Dobra i zła wiadomość.

Hejo, Dziś rano wstałam z łóżka czułam sie dużo lepiej, więc poszłam do gabinetu Hansa, weszłam bez pukania, nikogo nie był w środku, więc wyszłam i pomyślałam że porozmawiam kimś na temat Hansowia i poszłam do biblioteki, była w niej jedna ze sprzątaczek. - Dzień dobry. - Dzień dobry, Wasza Wysokość. - Mogę cię o coś zapytać? - Oczywiście Wasza Wysokość. - Jak Hansowie nazywało się przed podbiciem Hansa. - Grassville to było wolna wioska bez władcy. - Dziękuję.- jak najszybciej wyszłam z biblioteki i pobiegłam do mojej sypialni, znów źle się czułam. Wieczorem przyszedł lekarz, bo oczywiście Hans się martwił ( coś nieprawdopodobnego) - Gratuluję Wasza Wyskość jest w ciąży.- cały świat mi się zawalił, ja chciałam mieć dzieci tylko z Kristoff' em, a nie z tym obleśnym Hansem. Po wyjściu lekarza zaczęłam płakać, przestałam tylko po to żeby napisać Elsie o Grassville i o ciąży, a później dałam go pokojówce i zaczęłam dalej płakać, a teraz wybaczcie ale wracam do płakania nad swoim nędznym życiem . - Anna

9 komentarzy:

  1. (O ) MATKO BOSKA!
    HANS ZABIJE CIĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UKATRUPIE I NIEWIEM CO JESZCZE! SPALE CIĘ NA WIÓRKI!!!!!!



    Boje się reakcji Krisa....TŁUCZONY HANS RAZ!

    OdpowiedzUsuń
  2. HANS TY STARA KURWO (XD) MÓWIŁAM CI COŚ! LITOŚCI NIE BĘDZIE! XD
    Super rozdzialik xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SUPER?! SUPER?! ANKA JEST W CIĄŻY Z MĘSKĄ DZIW*Ą !! (XDDD)

      Usuń
  3. Ej... a dlaczego nikt nie pomyślał o tym, że to właśnie Kris jest ojcem? Wolf myśli!

    OdpowiedzUsuń
  4. KURDE
    *HEAVY BREATHINGBREATHING*
    o nie
    Adagio chce płakać z Tobą ale nie może Cię znaleźć
    ZAWALU ZARAZ DOSTANE ;___;

    OdpowiedzUsuń
  5. NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem to na spokojnie... ;-;
    1. Brawo Srans, mamusia nauczyła cie anatomi człowieka... Gratki ;_;
    2. Na pewno będziesz najlepszym, najskromniejszym, najładniejszym i najmadrzejszym mężem i królem (bosh saras szykne tenczo) 
    3.....


    Uhh... oddychaj...



    A potem... może...



    PODETNE GARDŁO, POŻYLETKUJE CIAŁO, WYDLUBIE OCZY, OBETNIE WŁOSY (w sumie poco :/ lepiej dokleić więcej rudych! :3), USMARZE, ZAMRORZE, ZAKOPIE, ODKOPIE, OZYWIE I POWTORZE CZYNNOSC DO ZNUDZENIA


    Loffki wszystkim! Dobranoc! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń