wtorek, 25 sierpnia 2015

Nowa znajomość i przykra wiadomość

Hejo, Dziś rano wybrałam się na spacer po drodze spotkałam chłopaka. - Witam Jaśnie Pani. - Czy w tym kraju jest ktoś, kto nie mówi do mnie Wasza Wysokość albo Jaśnie Pani? - Jeżeli Ci to przeszkadza, moge mówić Ksieżniczko Anno? - Tak o wiele lepiej, dawno nikt tak do mnie nie mówił.- o mało się nie rozpłakałam.- A ty jak się nazywasz? -Hosiwo, jestem kuzynem Hansa. Porwał mnie, bo on nie umie przemawiać do ludzi, gdyby nie ja już dawno był by jakiś bunt. - Super, kolejny z Nasturii.- chciałam odejś ale złapał mnie za rękę i nagle złapał mnie okropny ból, skuliłam. - Coś ci jest? - Boli... mnie.- miałam łzy w oczach z bólu, nagle poczułam jak Hosiwo mnie podnosi i przypomniał mi się Kristoff, Hosiwo zaniósł mnie do lekarza. - Panie doktorze czy można wiedzieć kto jest ojcem? - No cóż król Hans kazał mi dowiedzieć się tego i już wiem... - Kto jest ojcem? - Król Hans.- w tym momencie zawalił mi się cały świat. - Anna

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Aniu! Nie wiem co powiedzieć! Jest mi tak strasznie przykro! Ale nie smuć się. Królowa Ciemności zabierze Sransa cheeeeeeeeeeeen daleko w czarnejsze miejsce od dupy murzyna :) .
      (Do autorki!!! Nie chce żeby ani działa się krzywda, ale może to dobry pomysł żeby poroniła :/ bo nie wiem co ty chcesz z tym zrobić, bo może masz już zaplanowaną fabułę, ale to tylko pomysł, bo nie chciałabym żeby ona i biedny Kriss wychowywali bachora Sransa :C Aha tylko nie mów ani xd)

      Usuń
  2. Czy to źle, że ja sie ciesze, że to noe dziecko Krissa? Fakt nie jestem zadowolona, że to Hans...ale nie zabiajcie mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    *Two days later* EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwaga mam głupawkę która opiera się na śmianiu się z cudzego nieszczęścia (nawet fikcyjnego) .... to ja może nie zostawię koma xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie zamiast sie smucić to ja w życiu codziennym sie śmieje xD

      Usuń
  5. NIE! NAIN! NIET! NO! (cztery języki, żeby każdy zrozumiał XD! ) To nie może być prawda! A już miałam nadzieję, że to Krissa! Hmmm......alee.......taka mi się w głowie zaścieliła lampka........a może Hans kazał lekarzowi oszukać Anie? Żeby myślała, że to ich dziecko?! To dosyć prawdopodobne! Ale jeśli nie, to pozostaję tylko skulić się w koncie i zamknąć oczy. Zło zawsze jest wtedy mniej straszne XD Ale tak serio:
    ZATŁUKĘ TĘ RUDĄ WIEWIÓRE! Jestem Marti Frost! Królowa Mórz i Oceanów! Władczyni wszystkich morskich stworzeń i na przysięgam na całą potęgę wód morskich, że utopie Hansa i rzucę na pożarcie rekiną!

    OdpowiedzUsuń
  6. HELP SKONCZYLY MI SIĘ BLOGI O JELSIE!!! JAK JAKIEŚ ZNACIE ALBO PISZECIE SWOJE- PODAJCIE MI :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyhyhy wredna reklama XD
      http://the-cold-never-bothered-me-anyway.blogspot.com/

      Usuń
    2. http://inaccessibleparadise.blogspot.com/

      Usuń
    3. jelsa-chlodna-milosc.blogspot.com :v

      Usuń
    4. Jelsa - czyli syrena i strażnik

      Usuń